terça-feira, 29 de março de 2011

Een bijzonder huwelijk Q-Music



Een stukje geschiedenis:
Rouèl vertelde ons dat hij in de auto de oproep hoorde van Q-Music en eigenlijk een beetje voor de grap belde. Ware het niet dat hij de uitverkorene was! Rouel en Mathijs wilden dit jaar al trouwen, maar hadden gedacht dat pas eind van het jaar te doen zodat ze nog even konden sparen hiervoor. Maar zo'n opportunity, trouwen in de studio van Q-Music.. dat kun je natuurlijk niet zomaar aan je voorbij laten gaan!

Op 1 maart jl. gingen mijn collega Marie-José Schlenker (werkzaam voorEindeloos Events te Rotterdam) en onze stagiaire, Maartje van Lijssel, naar Q-Music studio in Amsterdam. Wij waren erg benieuwd wat er allemaal stond te gebeuren op deze dag! Wij maakten kennis met Laura Mulckhuijse die de Event Manager intern is. Zij vertelde ons dat de bruidegommen in de studio getrouwd zullen worden tijdens de Jeroen van Inkel show (om 17.40 uur op 1 april a.s. dus!) en dat zij aansluitend de receptie zullen verzorgen met een glaasje bubbels en bruidstaart!

Ook ging Q-music kijken wat de mogelijkheden waren voor een BN-er om tijdens de ceremonie in de studio te zingen. Inmiddels is bekend dat Jeroen van der Boom, met het lied Los van de Grond, de bruidegommen muzikaal gaat verwennen! Wat een TOPPER! En natuurlijk gebeuren er achter de schermen nog heel wat zaken waar ik nu in deze blog niets over kan en mag schrijven; sommige dingen moeten toch ECHT een verrassing blijven (Rouèl!) ;)... Uiteraard gaat Q-Music alle registers opentrekken waar mogelijk op mediagebied. Dat mochten wij geheel aan hen overlaten (sommige zaken zijn dan weer voor mij héél moeilijk om los te laten!)... :)

Maar bij het doorvragen bleek dat er niet méér budget was voor de bruidegommen! En bij Rouèl en Mathijs was het ook op! En toen? Want nu bleven we een beetje teleurgesteld achter. We zijn wedding planners! Wij zorgen er voor dat er een mooie dag neergezet wordt voor bruidsparen.. maar geen budget is ook geen bruiloft!

Ja.. TOEN begon de uitdaging! Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen dat Rouèl en Mathijs alleen een receptie op hun bruiloft hadden. Ik besprak dit dilemma met ze en hetgeen ze financieel apart konden zetten binnen 4 weken (ja, want dat is het tijdsbestek wat er was!) was gereserveerd voor het diner. Maar oh oh oh.. er komt nog zoveel MEER bij kijken! Ik trok de stoute schoenen aan en ben gaan mailen.. mailen en bellen naar leveranciers waar ik graag mee samenwerk. En ik deed een oproep via Twitter..

Het is ON-VOOR-STELBAAR wat een reacties ik kreeg! Ook via via kwamen allerlei leveranciers aan die wel mee wilden doen. Social media blijkt toch echt een krachtig medium te zijn! Rouèl en Mathijs gingen ook meteen aan de slag en als een front gingen we een BRUILOFT plannen! En WAT voor front... een fotograaf, een videograaf, een bloemist, een sportschool (om te oefenen voor de flashmob die we met z'n allen gaan instuderen), de choreograaf, een ringkussen, de bedankjes, een hotel... zooo... ongelofelijk! Ik werd er warm van... van binnen! Wat zijn er toch speciale mensen op deze wereld. En ik ben ze dankbaar! HEEL dankbaar.. en niet alleen ik, nee.. de bruidegommen staan versteld ervan! Ze weten NIET wat hun overkomt! Zo mooi...

Ondertussen zijn we met de laatste leverancier in gesprek om deze bijzondere trouwdag af te sluiten. En het ziet er voorspoedig uit. En wat is er nog mooier dan dat ik de bouw van een speciale sponsorwebsiteaangeboden kreeg; Corwin Winkelman (partner van Ilona Hartensveld Fotografie > onze sponsor fotografe voor deze dag!) heeft deze gemaakt; www.dutchweddings.com(wordt momenteel nog gevuld met meer informatie!) FANTASTISCH! Wat een prachtige manier om alle sponsors te EREN en te BEDANKEN voor hun genereuze geste!

To be continued... stay tuned!

Het tekst en de organisatie van het feest is in handen van weddingplanner Inge Bergakker van Seeds of Love

Um breve histórico:

Rouèl nos disse que quando ele ouviu o chamado da rádio Q-musical, pensou realmente que era uma piada. Mas seu nome foi escolhido! Mathijs e Rouel queriam casar este ano, mas tinham pensado fazê-lo no final do ano, assim poderiam poupar um pouco. Mas essas oportunidades, a confiança no estúdio da Q-Music .. é claro que não podiam simplesmente deixar passar esta maravilhosa chance.



Em 1 de março deste ano foram o Marie-Jose Schlenker (trabalhando para Eindeloos Events em Roterdam) e o estagiário, Maartje Lijssel, da rádio Q-Music onde o estúdio fica em Amsterdam.Estávamos muito curiosos sobre o que estava para acontecer neste dia! Foram apresentados ao gestor do evento interno Laura Mulckhuijse. Ela os disse que os noivos  irão se casar durante o show Jeroen van inkel ( 17:40 pm no dia 1 de abril como é) e que a recepção que irá fornecer, com um copo de champanhe e bolo de casamento! 



Durante a cerimônia no estúdio da Q-Music  Jeroen van der Boom , irá cantar a música LLos van de Grond, para o deleite musical dos noivos!Que MÁXIMO! E, claro, acontecerá nos bastidores ainda muitas coisas que não podem ser reveladas agora. continuar a ser uma surpresa (Rouèl!) ;)... 











Um site dedicado aos patrocinadores foi oferecido, por Corwin Winkelman (marido da fotografá Ilona Hartensveld) ; www.dutchweddings.com FANTÁSTICO! Que maravilhosa forma de homenagear todos os patrocinadores! E obrigado, Corwin! 



A estória de amor continua, fiquem por aqui!


1 comentários:

It's me disse...

Hoi ...dankjewel voor je bezoek op mijn blog !! ....leuk mijn buurvrouw is ook een Braziliaanse....en gaat trouwen in september.....grappig...fijne avond liefs Ria...xxx...

Postar um comentário